I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

Danish Darwisy Irsyad di usia 19 bulan

Aktiviti Esyad di rumah (Penampang)..hobi barunya, suka tidur dalam bakul ni selepas penat b'main..mgkin budak-budak memang suka masuk dlm bakul kan..bila tgk pic ni, bole membuatkan saya tersenyum sndiri..1 lagi perangainya yg agak pelik, dia suka bwa keta tdur di sebelah..kalau keta kecil x pa..kadang2 duduk d sofa tgk tv pun dia angkut ketanya duduk b'sama..tp saya belum b'kesempatan ambil pic nya dgn aksi mengangkut t'sebut :)


Start bermain..

Hinggalah tidur..dengan huruf-huruf ABC telah di cabut dan di buang merata-rata..

Dan yg ini..keta ini laa yg selalu di angkut ke mana-mana even balik Kundasang atau Sipitang.

Yang ini, sambungan dari entry sebelum ni..Esyad @ Kundasang

Percaya atau tidak, esyad sgt manja dengan atuknya ni..mugkin dia pengganti saya sbb masa bujang-bujang dulu sayalah yg paling manja dengan bapa saya ;p
sebenarnya c esyad ni mo buat aksi peace, tapi lain pula jadinya..bila kami sebut 1 Malaysia, begini juga style jari dia buat..

Bunga ni dia x mo lepas dari tangannya..haha

Setakat ini dulu entry saya pada hari ini..have a nice day..enjoy your weekend! ^_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB