I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

My heart said..



Bismillahirahmanirrahim...

SAYA HANYA MANUSIA BIASA..YANG TIADA APA2 KEISTIMEWAAN..

hanya itu yang saya mampu katakan kepada orang2 yang tidak pernah sekali pun melihat kebaikan yang ada pada diri saya..bukan di buat2 ok..tp memang secara semulajadi..haha ;p

saya suka senyum daripada bercakap, erm..pendiam la ba tu kan.haha..tp kan..kalau sma orang2 a.k.a closed family, bff and orang2 yang peramah a.k.a periang memang saya kuat b'cakap, kuat b'gurau, kuat ketawa..sdh biasa kan..n saya suka bila orang mesra ni.saya pun ikut mesra jg..haha! kalau orang yang baru kenal saya maybe akan anggap saya ni sumbung..mana2 kmurang ja la kan..
tapi yang betul2 meruntun jiwa saya, rasanya bukan lagi meruntun, hancur lebur kecewa tahap gunung everest (eh, ngam ka ni ejaan sy?) sdh ni..haaa..bila ada insan ni, rasanya bukan orang lain pun..opss! bukan lg 'rasanya' tapi confirm!

tp sblm tu..minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..bukan utk menunjuk2, apatah lagi memburukkan orang lain, tp just meluah perasaan sedih, kecil hati dan yang seangkatan dgnnya..mohon nasihat, pandangan dan sokongan moral dari anda ^_^

susah jg jaga hati semua pihak kan..apatah lagi memuaskan hati mereka2..sedih jg hati ni bila x dpt puaskan hati mereka yang sentiasa inginkan yang TERBAIK..bila kita berbuat baik, orang x akan berapa mau heboh, tapi bila buat sedikit kesalahan or kesilapan, di sana laa masalah yg kecil akan menjaadi besar..
saya kena jaga hati banyak pihak..jadi semua jadi x ketentuan..bila di dahulukan pihak yang 1, susah pula, mesti hati mereka2 akan terguris.bkn lg terguris, luka parah kali kalau x di rawat awal2..sana la akan terjadinya isu yang x patut2 ni.

please jangan cakap belakang2 aaa..cakap depan baru kesopanan tu terserlah..ceewah! x best la dgr kena umpat2 ni...bertindak biar rasional sikit..berfikir biar secara realistik n fantastik..jangan plastik ok! haha..ada kaaa..budak2 ja yg suka cari gaduh ni..biar kita selesaikan secara 'kedewasaan' sikit..boleh kan......
jangan ada apa2 masalah, terus menuding jari tpt saya..kesian la ba saya ni..mcm laa saya jahat betul..isk..isk
faham2 laa situasi kami ni..jangan jadi 'lalat yang membusukkan daging'..suka betul laga2 kan orang..
sebenarnya byk mau d luah ni..tp mcm susah pula mau kasi keluar..t'lampau sempit sda kan tu hati, so mau keluar pun b'himpit2 sda..so kena ambil masa keluarkan satu2..biar la yg lain saya simpan dlm hati ja T_T

izinkan saya perbaiki kesilapan, jangan tambahkan dengan cerita2 hot lain pula..
izinkan saya bernafas tenang, jangan cemarkan udara dengan kata2 kurang enak di dgr..
tiada manusia yang sempurna..tp Insyaallah, kta boleh perbaiki diri spya lebih cemerlang, gemilang dan terbilang kan...
so, berbaik2 dgn semua orang walaupun mereka x mau berbaik2 dgn kita...
saya akan senyum walaupun ada sesuatu yg x kena di hati, so jgn ckp saya ni tiada perasaan...cuma saya suka 'JAGA HATI' orang..bukan jaga tepi kain orang aaa..jgn salah faham.walaupun hati saya kdg2 x kena jaga..bkn lg x kena jaga..kena lantun2 mcm bola pula..sabar ja laaaaaaa..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB