I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

Its Friday..

Saya seorang anak perempuan kepada ibubapa saya, Jasry Madani dan Masnah Mayor, seorang adik kepada empat orang abang, kakak saya dan kakak kepada adik perempuan saya..seorang isteri yang mencintai sepenuh hati kepada Fairul bin Ahmad, ibu kepada anak lelaki kami Danish Darwisy Irsyad, kawan baik kepada kawan-kawan baik saya, saudara kepda saudara-saudara saya dan yang paling penting saya hanyalah seorang hamba yang kerdil di sisi-Nya.

SelaMaT MenJaLaNi IbaDah PuaSa Di BulaN RamaDhaN YanG PenuH MuLia Ini...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB