I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

S.Y.U.K.U.R



bila sendirian begini, byk yg saya fikirkan..bukan saja diri sendiri, hubby n baby kami, tapi semua benda terlintas di fikiran..betul jgk cakap c mr hubby..semua perkara yg pernah terjadi sebelum ni semua ada hikmahnya..saya bersyukur dengan kehidupan kami sekarang..


macam2 dugaan datang..beberapa bulan sblm kmi kahwin pun still dugaan datang (2008)..Allah sengaja menguji setiap hamba-Nya..tapi saya tabah menghadapi semuanya..Allah takkan menguji d luar kemampuan setiap hamba2-Nya..bila seorang hamba Allah ni betul2 menguji kesabaran diri ini yg sdh bergelar isteri, saya positifkan fikiran..yang saya tahu, semuanya ada hikmah d sebalik kejadian..

saya ingatkan bila kami sda berkahwin, mulut orang akan d tutup..tapi lain lagi masalahnya..ada pula orang yg masih x puas hati..masih berkata itu ini..smpai memfitnah..saya still bersabar, sebab saya tahu, mereka takkan sedar perbuatan mereka tu..saya just doakan, mudah2an mereka mendapat yg terbaik dalam kehidupan mereka..walaupun smpai sekarang hati ni masih terluka dgn perbuatan mereka, saya tetap berbuat baik and lupakan segala ayat2 yg pernah dikeluarkan dr mulut mereka..

Alhamdulillah..bkn saya berbangga dgn kehidupan sekarang, tapi bersyukur..orang yg suatu ketika dahulu yg pernah memfitnah, memburuk2 kan saya and hubby, yg x pernah puas hati tpt kmi, kini masih terkapai2 mencari kehidupan sendiri..setiap perbuatan Allah balas setimpal dgn perbuatannya..mudah2an Allah murahkan rezeki kita semua..InsyaAllah..

Terima kasih kpd org2 yg pernah khianati kami, memburuk2 kan kmi, dan yg sewaktu dengan semua perbuatan yg kurang bagus.sebenarnya, setiap ayat yg kamu keluarkan, setiap itu lah Allah membuka rezeki buat kami..kebahagiaan yg kami kecapi sekarang, hasil dari umpatan2 anda yg x pernah berpuas hati melihat kebahagiaan org lain..saya bersyukur, InsyaAllah saya akan pertahankan kebahagiaan ini hingga ke akhir hayat..Insyaallah..

kita x tahu apa yg ada di depan kita, kita x tahu apa yg bakal terjadi d kehidupan masa akan datang, setiap kehidupan ada kalanya d bawah, ada kalanya d atas, lumrah kehidupan ada pasang surutnya..saya sentiasa berdoa yang terbaik utk kami sekeluarga, berusaha utk menggapai semua kejayaan yg bakal menjadi milik saya..InsyaAllah..mudah2an Allah sentiasa permudahkan segala urusan kami, dunia dan akhirat..Amin..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB