I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

Hampir ke Situ..

Aku sadar bukan mudah

Untuk mengejar mimpi indah

Pernah suatu ketika dulu

Ku punya harapan besar

Kini aku tak pasti

Dapatkan ku miliki



Sudah jauh kita tempuh

Kekalkanlah impian lalu

Mungkin ada hikmat

Yang akan menunggu

Di penghujung jalan

Biar nanti kecewa

Setidak-tidaknya mencuba


Jika halangan menduga perjalanan kita

Janganlah kau putus asa

Karena ku ada di sisi setia menemani

Andai semangatmu gugur

Genggamlah tanganku

Kita hampir ke situ



Adakala ku terasa

Ketabahan tak setegar

Tetapi apakan daya

Berhenti separuh jalan

Percayalah padaku

Aku yakin kita mampu

Biar orang katakan

Rapuhnya harapan

Bukan mereka tentukan lagi

Kau ada aku dan aku punya kamu

Amanlah akhirnya tetap bersama
Really love this song..bkn lagu baru, but really meaningfull to me...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB