I am a WIFE to a loving husband, A MAMA to our little prince, A DAUGHTER to such a caring parent, A GOOD FRIEND For a GOOD PEOPLE.

About Me

My photo
*Daughter:Sister:Wife:Mother*

My Fav Song

Rahsia seorang lelaki..

Tanda Lelaki Belum Sedia Kahwin



Tanda-tanda Lelaki Yang Belum Bersedia Untuk Bernikah


 1. Terus 'tutup mulut' apabila anda bertanya kepadanya mengenai kesediaannya untuk berumahtangga.



2. Tidak pernah ada niat untuk menemui orang tua anda walaupun anda sudah berusaha untuk mempertemukan dengan orang tua anda.

3. Tidak pernah memegang janji. Melupakan dan membatalkan janji dengan anda bukan perkara yang menganggu fikirannya

4. Tidak pernah benar-benar memerlukan orang lain. Mungkin dia banyak teman atau sanak saudara, tapi tidak ada yang benar-benar akrab dan dekat dengannya. Jadi, dia memang tidak mengerti makna 'ikatan'

5. Jarang memperkenalkan anda kepada kenalannya.

6. Mudah bercinta dengan wanita lain.

7. Tidak pernah membincangkan masalah peribadinya dengan anda. Juga tidak mengizinkan anda untuk mengetahui masalah peribadinya dengan anda.

 8. Terlalu menganggap bahawa segala-galanya mesti sempurna.

9. Berulangkali dia menceritakan mengenai keburukan-keburukan dirinya kepada anda.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

S.Y.U.K.U.R



bila sendirian begini, byk yg saya fikirkan..bukan saja diri sendiri, hubby n baby kami, tapi semua benda terlintas di fikiran..betul jgk cakap c mr hubby..semua perkara yg pernah terjadi sebelum ni semua ada hikmahnya..saya bersyukur dengan kehidupan kami sekarang..


macam2 dugaan datang..beberapa bulan sblm kmi kahwin pun still dugaan datang (2008)..Allah sengaja menguji setiap hamba-Nya..tapi saya tabah menghadapi semuanya..Allah takkan menguji d luar kemampuan setiap hamba2-Nya..bila seorang hamba Allah ni betul2 menguji kesabaran diri ini yg sdh bergelar isteri, saya positifkan fikiran..yang saya tahu, semuanya ada hikmah d sebalik kejadian..

saya ingatkan bila kami sda berkahwin, mulut orang akan d tutup..tapi lain lagi masalahnya..ada pula orang yg masih x puas hati..masih berkata itu ini..smpai memfitnah..saya still bersabar, sebab saya tahu, mereka takkan sedar perbuatan mereka tu..saya just doakan, mudah2an mereka mendapat yg terbaik dalam kehidupan mereka..walaupun smpai sekarang hati ni masih terluka dgn perbuatan mereka, saya tetap berbuat baik and lupakan segala ayat2 yg pernah dikeluarkan dr mulut mereka..

Alhamdulillah..bkn saya berbangga dgn kehidupan sekarang, tapi bersyukur..orang yg suatu ketika dahulu yg pernah memfitnah, memburuk2 kan saya and hubby, yg x pernah puas hati tpt kmi, kini masih terkapai2 mencari kehidupan sendiri..setiap perbuatan Allah balas setimpal dgn perbuatannya..mudah2an Allah murahkan rezeki kita semua..InsyaAllah..

Terima kasih kpd org2 yg pernah khianati kami, memburuk2 kan kmi, dan yg sewaktu dengan semua perbuatan yg kurang bagus.sebenarnya, setiap ayat yg kamu keluarkan, setiap itu lah Allah membuka rezeki buat kami..kebahagiaan yg kami kecapi sekarang, hasil dari umpatan2 anda yg x pernah berpuas hati melihat kebahagiaan org lain..saya bersyukur, InsyaAllah saya akan pertahankan kebahagiaan ini hingga ke akhir hayat..Insyaallah..

kita x tahu apa yg ada di depan kita, kita x tahu apa yg bakal terjadi d kehidupan masa akan datang, setiap kehidupan ada kalanya d bawah, ada kalanya d atas, lumrah kehidupan ada pasang surutnya..saya sentiasa berdoa yang terbaik utk kami sekeluarga, berusaha utk menggapai semua kejayaan yg bakal menjadi milik saya..InsyaAllah..mudah2an Allah sentiasa permudahkan segala urusan kami, dunia dan akhirat..Amin..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

I LIVE MY LIFE FOR YOU ♥♥♥


Nurul ♥♥♥ Fairul

we're still in love..even almost 2 years we're getting married..i'm praying for our happiness last forever and hereafter..until death do us apart..InsyaAllah..☺


♫ ♫ ♫ ♫

you know you’re everything to me and I could never see



The two of us apart



And you know I give myself to you and no matter what you do



I promise you my heart



I’ve built my world around you and I want you to know



I need you like I’ve never needed anyone before



Chorus:



I live my life for you



I wanna be by your side in everything that you do



And if there’s only one thing you can believe is true



I live my life for you



I dedicate my life to you, you know that I would die for you



But our love would last forever



And I will always be with you and there is nothing we can’t do



As long as we’re together



I just can’t live without you and I want you to know



I need you like I’ve never needed anyone before



Chorus



i’ve built my world around u and i want you to know



i need u live i never needed anyone before



chorus



i live my life for you



i live my life for u ♥♥



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

SeriousLy...at this moment..

I miss My Danish Darwisy Irsyad.......


I ReaLLy LoVe ThEm..whose giving me much more inspiration and strenght..my hubby and our beloved son..^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Hampir ke Situ..

Aku sadar bukan mudah

Untuk mengejar mimpi indah

Pernah suatu ketika dulu

Ku punya harapan besar

Kini aku tak pasti

Dapatkan ku miliki



Sudah jauh kita tempuh

Kekalkanlah impian lalu

Mungkin ada hikmat

Yang akan menunggu

Di penghujung jalan

Biar nanti kecewa

Setidak-tidaknya mencuba


Jika halangan menduga perjalanan kita

Janganlah kau putus asa

Karena ku ada di sisi setia menemani

Andai semangatmu gugur

Genggamlah tanganku

Kita hampir ke situ



Adakala ku terasa

Ketabahan tak setegar

Tetapi apakan daya

Berhenti separuh jalan

Percayalah padaku

Aku yakin kita mampu

Biar orang katakan

Rapuhnya harapan

Bukan mereka tentukan lagi

Kau ada aku dan aku punya kamu

Amanlah akhirnya tetap bersama

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

GooD MoRniNg WoRLd......

Good Bye March..Welcome April..




Ya Allah, permudahkan segala urusanku, murahkan rezekiku d bulan ini, d tahun ini dan seterusnya..

kepada suami tercinta, saya tahu dia penat sejak akhir2 ini..bebanan tugasnya m'limitkan dia berehat lebih lama..harap2 abg dapat ambil cuti next week..sabar ya ^_^..mmg begitu cabarannya bila b'kerja..i love u..

Ya Allah, selamatkan la perjalanan pergi dan balik suamiku
dekatkanlah rezeki yg suamiku cari
eratkanlah kasih sayang antara kami berdua
bantulah suamiku sewaktu aku tak mampu membantunya
elakkanlah suamiku daripada teringin melakukan perkara yg Engkau tegah
cenderungkanlah hatinya melakukan perkara yg Engkau perintahkan..
Amin..

Aku b'syukur dgn apa yg Engkau berikan..Rezeki yg Engkau beri..Mudah-mudahan rezeki kami 1 family akan lebih murah selepas ni..Amin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

.........................................................................................

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WSB

WSB